haha!

igår lekte jag med jennie :b haha vi spelade lite tvspel sen kom vi på att det var ju tradition för oss att göra julgodis med typ mandelmassa och choklad! haha! Link och Epona ;D fyfan vad snygga dom blev! då jag ids lägga in bilderna på dator så lägger jag ut bilderna på våra snygga figurer ;b sen for vi även till camilla... och gissa vad vi gjorde? haha spelade zelda såklart xD

btw innan jag sku äta, ja vem ringer då? haha jo the black chick ;D busbus! gulligull.

nu har jag då just kommit hem, vi har varit i korsträsk och i sågfors. vi har lämnat lite julklappar och så var vi och tittade på Ronja, fyfan vad söt hon är :D och vilken mentalitet! så hon och Rippe fick busa i evigheter innan vi for hem :D och på tal om den hundjäkeln så har han hunnit öppna sju stycken julklappar :o smisk ska han ha! :p jul firar vi iaf halva dagen i korsträsk och halva dagen i pite :b håhå. 

och jävlar nu ska jag leka mormor och sticka lite. jag är så duktig.

smisk

Kommentarer
Postat av: busbecky

gulligull!

2008-12-22 @ 22:25:29
URL: http://rebeckatpnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0