Jase vilka drömmar

Drömde som om jag var med i typ ett GTA spel. Herregud. Helt plötsligt var jag med Anna Sundström och vi var jagade av polisen och vi körde bil tror jag :b Det var som att det var andra världskriget eller nå, typ arbetsläger och så. Sen så var det en massa höga såna här stängsel med taggtråd och grejor. Sen såg vi en massa hus och sprang dit. Vi hittade en pool bakom ett hus och bestämde för att hoppa i, fråga mig inte varför xD och det var blodiglar i poolen stora som typ norrbottenspets-storlek! så dom for fast på mig och började suga blod då jag skulle kliva upp ur poolen. Helt plötsligt så var jennie där och en massa från kickis klass. det var som lustigt, dom var på typ nå studiebesök eller nå xD sen fortsatte vi att "fly" från polisen som vi hade glömt medans vi var i poolen... HAHAHA. jag är som lite förvirrad!

Kommentarer
Postat av: beni

HAHAAH xD

2008-12-16 @ 23:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0