jävla fitta.

nu är jag less som fan. att jag ska vara så jävla blåögd och tycka bra om andra. ja så får man sig på käften. jag måste ju fan vara den enda som är ärlig och kan inse mina misstag. JAG ÄR EN AV FÅ! och snäll som fan måste jag vara.

vill ni att jag ska läggas in på sjukan för att jag överansträngt mig för mkt, eller kanske ändå värre? EH!? knappt någon hänsyns som visas och vart tog respekten vägen?

morsan gjorde det just klart för mig att jag kommer nog inte bli frisk på ett bra tag. ren fakta. sug åt dig.

jag har så mkt mer som jag skulle borde skriva, men varför skulle jag göra det? varför skulle jag berätta en massa för folk som inte förtjänar få veta? dom tror ju ändå inte på något förutom att dom själv mår dåligt. HERREGUD!

GO FUCK YOURSELF!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du sitter och skriver om hur synd det är om dig, och att du är så sjuk, men sen är det alla andra som bara bryr sig om sig själva. Så snäll? jo jag har hört det! haha. Ryck upp dig ffs

2008-12-08 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0