Kvällen.

Kom hem kring halv sju, as usual, åt mat och sen kom Monica, Micke och Viktor och hälsade på. Självklart fick jag en present av dem, gulliga människor det där haha! Fick iallafall nå body lotion från Victoria's Secret och det tyckte jag var tufft som fan. Hon berättade att hon hade beställt den från USA såklart. Herregud, jag blev jäkla glad. Det blev ju nästan för mkt tycker jag :D Men dem sa ju det att det är it varje dag man fyller 18 år, och det är ju sant. Micke, förövrigt, gav mig en idé, han tyckte att vi skulle försöka få med Ronja på Jokkmokksutställningen och att vi sen skulle anmäla Vilma också så kunde vi ju gå i uppfödarklass. (Vi kanske till och med ska snacka med Ove, för han skulle nog tycka att det var kul.) Men det lät ju faktiskt gode kul. Men vi får väl se vad som händer.

Dagen i övrigt har varit fysiskt jobbig som fan, men annars har jag känt mig väldigt positiv, och det är ju bra. :>

Nyår blir det nog gode säkert Långträsk och det känns jättekul, ser verkligen fram emot det. Julen firar vi först hos mormor och morfar, sen far vi till Pite och firar hos min farbror.

Nu måste vi bara komma på ett namn och börja håhå!

Smisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0