Rippe, ja han är gåode lejd.

haha nu kommer jag med mer fakta... eh. min hund snarkar, och massor dessutom, han låter som en jävla jetmotor xD men han är så jäkla gullig ändå :>

jag brukar ligga på kvällen innan jag ska sova och titta på han, han ligger skitkonstigt och snarkar massor :D håhå! det beror nog på hans konstiga sovställningar skulle jag tro.


mina armar svider som fan, jag har utslag över hela armarna typ, kan knappt röra för det gör så jävla ont. kan ha med stress att göra, men så stressad känner jag mig inte. fast det kan vara att jag är jättestressad undermedvetet. jobbigt. tog btw en jäkla massa blodprover idag. haha snart har jag inge blod kvar. imorn blir det läkarn igen, ska bli intressant att höra vad dom har att säga. morsan ska följa så han för en gångs skull lyssnar på mig. han brukar inte göra det, sen då man varit till nå andra läkare har man fått hjälp. så det återstår bara att se vad som händer.

wish me good luck.
poff! gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0