var hos farbror doktorn idag. huwa.

ännu mer tömning på blod idag och nu är det gode klart. jag har nog struma. jag har alldeles för låg ämnesomsättning och det går även det i släkten och dem flesta har blivit opererade, vilket resulterar i hur jag mår. han sa även att man förmodligen går upp i vikt och morsan påminnde mig om hur mkt jag har gått upp och att även om jag inte äter mat på nån vecka att ajg inte kan gå ner i vikt. haha kul. så framöver blir det en jävla massa mer prover och så ska jag väl få medicin. alltså få hormon. jag glömde också att skriva att jag har nog en bakterie i magen som jag fick pga att jag åt kåvepenin, det är därför magen krampar och håller på. det här kanske inte var nå kul att få veta, men å andra sidan vet vi ju som vad det är nu och kan göra något åt det. ojoj listan börjar bli lång nu...

man skulle kunna skriva en hel lista om hur många sjukdomar vi har i släkten som är ärftliga nu. jag har även det mesta av det. haha. GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0