vilken trevlig helg.

omg! GET A LIFE FFS! :>

helgen för övrigt har varit väldigt bra tycker jag. i fredags blev det kalas, vi börja hos dan och sen blev det utgång - pentan! hahahaha! hade så jäkla kul. snacka om att jag gillar er <3 papi kom sen och hämtade mig, morgan, jennie och rebecka :) 

dagen efter var jag inte alls bakis. bara så förbannat jävla slut. slut har jag även varit idag, så här framöver blir det chill och inge alkohol. ska vänta tills jag blir frisk :) dock kan det ju ta ett tag. men sålänge man verkligen försöker och försöker tänka positivt så klarar man ju sig.

ikväll har bara jag och morsan sett 24 i stort sett. brorsan och mikaela kom hem idag och det var gode trevligt ändå :) sen skulle dom fara och ta fram skotern och köra för mikaela har aldrig ens suttit på en skoter. men det blev ju som stanna hemma för mig eftersom jag hade ändå inte orkat. men snart så! för er som är intresserade så har jag iaf gått upp 3 kg på ett dygn, även om jag inte ätit så mkt. men jag vet ju ändå att det beror på det jag har så det löser sig, kroppen kan inte ta vara på näringen eller maten så man går ju upp i vikt xD dock blev ju morsan typ cp :b hon tyckte att det får vara nog nu och vill bara att jag ska bli frisk. vilken jäkel! snacka om att dem bryr sig, herregud! <3 (det är ju mer än vad andra gör så :p ahahahahha)

btw, snart blir det att handla julklappar! fast jag ska nog beställa dem flesta så. ahaha

smisk <3

Kommentarer
Postat av: becky

yee : D typ bezt!

2008-12-18 @ 11:33:43
URL: http://rebeckatpnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0