huwa

och här sitter jag och ber till Allah! och camilla tittade just på datorn lite nyfiket! hon sover här inatt, och det ska jag också göra. HAHA! vi är så busiga! mormor gulligull! puss och smek. camilla undrade just vars jag annars sku sova, ja, kanske med yeti eller hur det nu var vi sa. OJOJ! det här är it nyttigt. nu skrattar hon. nu måste jag tysta hon................ MOWHAHAHAH! 


jag har inte gjort det ni trott jag gjort. jag har inte styckmördat camilla, nu lyssnar jag bara på hennes tjat om hur bra älvsbyn är, OCH JAG HÅLLER MED! aaaw! vi ska starta  en fanklubb för älvsbyn, för byn är så bra. VILL NI VARA MED SÅ ANMÄL ERAT INTRESSE TILL NÅGON PÅ BYN SOM VILL BO KVAR. 

snart kommer nog mange. HAHA! han är ett ägg. fråga mig inte imorn varför jag har skrivit såhär, jag är alkoholpåverkad och det var inte meningen. jag förstör bara för mig själv. men då får jag stå ut xD AAAAAAAAARN!




SMISKAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0