ost

get lost jävla halloumi.


modern och fadern ska till skellefte på fredag och då ska jag och rippe nog vara hos mormor (eller så hos faster). mormor och morsan förstår då hur det är, för nu vet dom mer vad det beror på och har erfarenhet av det själv. men iofs är det inte bara brocket som jävlas. det är så mycket mer än så. så mer medicin och mer läkarbesök nästa. och ni som tror det är psykiskt, men visst. okej, för en del är det så, men en del människor har mer stabilt psyke. (det är den fysiska hälsan som är sämre. men vad mer kan man säga än att det finns så mycket dåligt som är ärftligt, jag har fått alltihop och ingen har sagt nå till mig förrens nu. huwa)

och otroligt nog så vet dom från korsträsk ända ner till bollnäs om det och det känns dåligt, men jag vet ju bara att alla bryr sig. t.ex inger hade varit så orolig att hon kom och hälsade på idag och hade bakat vörsta grejorna åt mig. ja herregud! det känns dock hemskt att behöva må så här och veta en massa mer grejor om det dåliga måendet och vad det beror på. då känns det ändå bra att dom bryr sig, för det brukar inte vara så. det krävs nästan att man är döende innan dom ens hör av sig. men för en del spelar ju inte det heller någon roll.

ARN! jag ringer snart... det vet du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0