Skola.

Nu sitter jag här på skolan och drygar. Dom andra har lektion men inte jag! håhå.
Ikväll har vi kurs igen, men jag längtar inte. Det känns helvetes jävla jobbigt bara.
Däremot har man ju något att se fram emot snart, den 16:e november ska jag och Janna till KIRUNA! 
Det ska bli skönt att få komma bort ett tag.

Är så jäkla less på en del människor som hela tiden provocerar, men snart ger dom väl upp ;b
Och jag bara sitter och väntar och hoppas, men ingen jäkla respons. Sluta vela, jag vet att du vill!

Metallica - Master Of Puppets (8) haha! en jäkla bra låt bara så ni vet! :b

Och om ni inte har märkt det så har jag förbannat tråkigt så då tänkte jag att jag skulle skriva lite, bara det att jag vet som it vad jag ska skriva om. Kanske om Kiruna-resan, vi ska iaf bo i husvagn och så ska vi supa som fan! HAHA!
Men kommer bli förbannat jobbigt att packa med tanke på att man måste typ ha med sig allt man äger plus en jäkla massa mer grejor. HUVVA!

Hör gärna av dig igen tack!

Smisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0