arn gullebarn.

jadu, jag vet inte vad jag ska skriva längre. längtar iaf som fan tills vi ska till kiruna :) det kommer verkligen bli roligt!
igår var jag hos björn, blev bjuden och blev full. sen bar det av till vistträsk för det var fest i byan. träffade tevligt människor. (...) puss.

belv anfallen av min dator i torsdags, så jag spräckte läppen. aj! typ kände hur det bara strömma blod :P och jag har fortfarande ont xD sen på fredagen så sku jag ta på mig mina nya linser. och varför såg ajg ingenting på högeröga? blev arg, slog sönder min hand. dom har skickat fel högerlinser. nu är måttet rågat, dom har just tappat en kund. JÄVLA IDIOTER!

och tillbak till igår då, så tog tommy min hand, mosade den, och det var den jag hade slagit paj den dagen. så jag sitter här med typ halvblå hand och känner att jag vet inte vad jag ska ta mig till.



och du ska veta det, jag saknar dig som fan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0