EH! svin. Jul-Såfaja <3

du är då jävlat patetiskt :D snälla du! skaffa dig ett liv innan jag gör det åt dig ;p 
skrattretande! 

fick min nya jacka idag :D HALLELUJA! köpte även nya skor igår ;b snygga! så nu kan morsan låna dom ibland och jag kan låna hennes haha :D vi var ju som i happis igår! PÅ IKEAAAAAAAAAAAAA! Ingvar Kamprad, HUS, ORT! DET NI! hahaha. köpte iaf bara nå smått och gott :) trevligt var det!

har också kommit fram till att jag äger världens bästa hund, och snyggaste också för den delen ;D OCH MYSIG SOM FAN!

och snart smäller det Jan-E :D då ska vi till kiruna och jag längtar som fan! vi kommer ha så förbannat kul, DET VET JAG!


smisk

och du skulle bara veta hur jävla mycket jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: JAN-E

haha erkänn de är mig du saknar?!?!?! JAG VET ATT DU ÄLSKAR MIG OCH BARA VILL HOPPA PÅ MIG VARJE GÅNG DU SER MIG! Muahahah!

Ja vi kommer ha så jävlans roligt, Stefan har förresten börjat att bunkra i skafferiet;)

2008-10-29 @ 23:03:32
URL: http://jagsugeravbananer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0