Brödrostarna flyger fortfarande och mitt liv rullar på.

Idag sa Janne mannen att jag var tvungen skriva lite här... hmm, frågan är ju bara vad man ska skriva xD jag menar, JAG ÄR SÅ LAT! JAG ORKAR INTE! Så därför har jag tänkt knyta fast älgklövarna på fötterna och fara ut i skogen! Om det finns någon som tänker hindra mig så kommer jag att skjuta dig i anus med min PIROLVER! Måhåhå!

Om inte annat så tycker jag att Ivan den förskräcklige är ett väldigt tufft namn, funderar på att skaffa barn och döpa barnet till det, om det blir en pojke då, fast iofs så kanske det it spelar någon roll. Men iallafall så skulle det ju vara kul om man döpte en naturkatastrof efter han, det hade varit riktigt tufft! För egentligen så blir det ju lite enformigt med typ dom dära andra kvinnonamnen, och som Anita sa idag så skulle dom ju börja döpa naturkatastrofer efter killar också ;b

Jag fick just upp en lustig tanke i mitt huvud... Tänk om illrar tog över världen, hur i helvete hade det sett ut då? Då hade man kanske varit tvungen att kasta tallrikar i skallen på dom? Då kanske dom hade dött? Men då kanske vi hade råkat utrota dom, är det bra eller dåligt? OCH SLUTA MOBBAS, DET GÖR ONT! DANSA DITT MONGO FÖR JAG SÅG DEN HELIGA MAKARONEN OCH DEN SKA JAG GE TILL JANNA! Ursäkta mitt sinnesutbrott, det var egentligen inte jag, det var Sofia.

Jag hittade just ett gammalt blogginlägg och det handlar om min far;

citat by Anders
"muckar man med sofia så får man en hammare i skallen" "hon var ond redan vid födseln" :D jase, han bara tjabblar. ikväll så kom han tydligen på att jag var adopterad och såhär lät det: "Din far heter Per ..nä RUTGER OLLONGREN!" :o ljugarN^ vilket mongo hihi.

Jaja nu ska jag ut med min lilla snorvalp annars kommer han äta upp mig levandes :o

BTW Jag har kvalster i mitt öra.


SMISK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0