Hemska måndag.

Man är alltid trött som fan och det är it kul. :o Var ändå gode chill på praktiken som vanligt. Vi for på bilbesiktning, till veterinären osv. Då jag kom hem så ringde Elina, så jag umgicks med henne tills hon skulle på körlektion. Det var längesen man träffade människan, men det var mkt trevligt. :) Sen for jag och Rippelainen till Jäääni en sväng och var jobbiga. ;D Sen hem osv. På torsdagmorgon blir det Långträsk i alla fall, och det ska bli riktigt trevligt och riktigt skönt. 

RIppe <3 


Yeah!



SMISK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NI VAR SJUKT JOBBIGA KOM ALDRIG JAG MENAR ALDRIG MER HIT !!!







eller så inte ;D

ni måste komma ofta när jag flyttar in i läggan !

2009-04-07 @ 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0