Hmmm...

Det är som så konstigt, för jag är väldigt positiv till att det är skola imorn. Mindre kul med prov däremot. Men det är inte heller länge kvar till studenten nu. Halleluja. Har någon lektion imorn, ingen på tisdag och inga lektioner på fredag. Skönt.

På tisdag blir det att plugga och greja, sen fara till Nyberga och snacka med Monika, jag har nog fått jobb där tror jag. Det är bra. Sen blir det Vistträsk till Nilsson och kolla på nya Pinewoodbralls och sen klockan sju ska jag, morsan och Rippe på kurs i Kanis. Det kommer bli riktigt trevligt. 

Har inte orkat lägga in bilderna från igår ännu, men dom kommer nog snart. ;b


SMISK!

Kommentarer
Postat av: potat

Det blir bra, vi hade inte prov idag det är nästa måndag som tur är :)

2009-04-20 @ 12:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0