Så är det ibland må jag säga.

Dagen har varit jobbig, har varit tvungen börja käka dom där igen. Därför var jag tvungen vara hemma, men det är ju klart, har man så ont att man knappt kan röra sig borde det ju vara självklart. :)

Ikväll blev det lite bättre så vi var och hälsade på Inger och Staffan, för Staffan fyllde 56 år idag. Jäkla gammelkall. Där var också Gunnel, Ann-Sofi, Andreas, Roger, Diva och en kvinna som Inger har jobbat med. Rippe blev helt kär i Diva, fast hon var nog inte så förtjust i han. ;D Har förtusan inte sett Andreas på jäkligt länge, men jag förstår han. Han hade nyopererat handen för att få bättre rörlighet nu, så att han skulle kunna använda tummen eller nå. Det var även kul att se Rippe reagera så bra runt i kring en "sjuk" person i rullstol (Han är ju förlamad från bröstkorgen och ner pga en hockeyolycka).  Men hade nog även att göra med vad han utstrålade. Det var iaf kul att se Rippe så glad åt alla osv. Snacka om enkel hund ändå. Var även kul att träffa dom andra som man it sett på länge.

Nu sitter jag förövrigt och lyssnar på musik, behöver it sova riktigt än med tanke på att jag inte har några lektioner imorn. Så då ska jag försöka vara effektiv. Men nu blir det film eller nå. :) Godnatt folket!


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0