Vad ska man skriva?

Slutade tolv igår, jäkligt skönt. Blev påflugen av en collie som försökte hacka sönder min arm, han ångra sig nog sen. Jag bara peta på han och det slog om i skallen på han då vi var ute och gick. Tänk er en galen hund som tuggar fradga, så såg han typ ut. Aggressiva fan. Utmanade han lite idag för att se om det sku hända igen, men icket. Surkart! ;p Men hon berättade att han är så. Han borde faktiskt avlivas. 

Ikväll åkte jag med Morsan och Anette till pite för att det var tjejkväll. Det var mkt trevligt. Lämnade tanterna och gick med Potat. ;D Shoppade för 802kr! 802kr för i helvete! Jag är it klok! Haha. Men det var en bikini som kostade lite mer och nå andra grejor. Men skönt att jag hitta en bikini iaf. Tar väl kort på allt imorn eller så för nu ska jag sova. ;D Godnatt folket!



SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0