18/8 -09

I lördags var man i pite, köpte nya skor, och var ute med Rippe, Petra, Quinn och Robert. VI var först uti nån brygga så hundarna fick bada. Höhö. Sen gick vi till nån jäkla skog och var och gick. ;D Vi var ute och gick i ungefär en och en halv timme sen begav vi oss till Robert där vi såg på tv. Sen blev det hem till Älvsbyn igen. På kvällen förtärde jag alkohol med en massa trevligt folk. Haha! Vilken tokig kväll. ;D
Söndagen så var jag mest i Korsträsk hela dagen. Gode skönt.

Köpte även nya jeans igår då jag och mamma var på MiM. Idag var jag på AF och det var som vanligt. Tråkigt som faaaan. Sen drog jag och morsan och köpte palt till lunch och käka. Sen drog vi på MiM igen, och kag köpte ett gode snyggt linne för 89,90Kr och lånade hem en jäkla fräsch kofta från Serious Sally som jag nog ska köpa. Jag behöver som nya kläder och så behöver jag lite höstmode in my closet. ;) Ikväll blir det att fara och köra lite bil. Blir nog även att köra till Korsträsk och fika hos mormor för hon har bakat blåbärsbulla idag. Måste ju även skriva att jag har fått mig en bil av morfar! Haha jag är så förbannat lycklig! Men nu blir det tv ett tag.

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0