25 Aug

Just nu sitter man och ser Top Gear. Höhö. Vad sägs om en V8-blender. ;) Hehehe. Så tokiga.

Idag har jag varit och snackat med Gondy, och det känns jävligt bra. Har bokat mina två första körlektioner nästa tisdag och nästa torsdag. :D Så nu ska jag plugga som fan! Vilket jag har gjort idag. Hihi.

Har även varit och kört bil ikväll i en och en halv timme. Jag är så duktig. Har även suttit och "identifierat" ett kopparmynt 1/2 ör från år 1643 :p Vi har nämligen börjat gå igen farfars gamla myntsamling. Skulle man sälja dom skulle man väl bli typ miljonär. xD Det finns några vääääääldigt värdefulla mynt där. Det är som häftigt. Så nu har mamma beställt den nyaste Myntboken för den vi hade är från -87. ;) Haha. Men det är jäkligt intressant att sitta och titta och skriva ner årtal och grejor. Haha. Men jag är ju mycket för väldigt gamla grejor och så. Vi satt kring lunch och såg på Antikdeckarna och morsan tycker att jag ska bli något sånt för jag tycker sånna saker är intressant. xD Men det är bara att ni tycker vad ni vill om det. ;P Haha!
Men nu tillbak till tv:n!


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0