26/8

Skönt att ha fått lön måste jag bara få skriva! Jippie! Nu kan man ju faktiskt göra saker.

Idag har jag varit ute i skogen med Rippe, pluggat till körkortet och sett film och så. Camilla och Jennie var här ikväll och vi såg Confessions of a shopaholic. ;p Den var som bra. :) Jennie hade också med sig sin lilla kisseunge Pixie. :D Så Pixie, Torkel och Rippe har lekt och grejat på. Hugo däremot ville inte vara med. :o Haha den knasbollen.

Imorn ska jag och Ulrik ut med Rippe i skogen, Ulrik ska även testa sin nya "hund-GPS" det är som en pejlare fast med GPS istället. Den kostar nog kring 7-8 tusen. Ska bli intressant. Höhö. Sen så bär det av mot Pite. Det blir jag som kör som vanligt också. Höhö. Jag är så duktig. Farsan ska jobba och jag och morsan ska väl gå på nån affär och kanske hälsa på Johan och Michaela. Men nu blir det väl sängen snart tror jag. Så godnatt på er!


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0