Det är intressant med smeknamn....

Men tanke på att det är så mysko ibland vars folk får dem ifrån. Ja herregud, själv har man haft väldigt många olika, fast mest kallas man ju då Såfaja, men även Såfijaja av en del, och det är väl folk jag umgås med. ;P Min far kallar mig Fia, men det är nog bara han som gör det, och även bara han som FÅR göra det. :b Staffan kallar mig Soffan eller Soffipropp, vilket är lejt nog. xD Så då folk t.ex kallar mig Sofi(e) så bryr jag mig it så hårt faktiskt, eftersom att det är oftast lönlöst att försöka få dem att säg Sofia, även om det är två olika namn. :p

Idag har jag jobbat lite, rensat ogräs åt moder jord, tvättat en massa och vikit kläder, åh vad jag är duktig. Haha. :p Har även varit och övningskört med papi, och jag har bara en sak att säga (förutom att jag är bäst på att köra); Såfaja och Anders på nya äventyr. :D Haha! Jäklar vad roligt man kan ha då man är ute och kör, spec om det är med en som heter Anders Pettersson. xD Jag gillar verkligen min pappa! Han är så tokig. Men nu blir det tillbak till tv:n <3 


SMISK!

Kommentarer
Postat av: Potat

Ja det är du, och en av dom bästa xD

2009-08-06 @ 13:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0