Gee!

Har hunnit med mkt idag. Nästan för mkt nu. Haha. Har även kunnat käka palt idag helt utan problem, och det gör mig faktiskt jävligt lycklig. :D Har även varit och kört med papi som vanligt. Vi for till korsträsk och käka mormors blåbärsbulla och sen drog vi vidare och var och ragga på byn. Så nu på torsdag så ska jag och morsan och snacka med Gondy och så ska jag börja ta körlektioner. Ska se om jag kan ta flera per dag, och hur många det går att trycka in. Håhå. Vill ju ta det där jäkla körkortet nån gång så. 

Vad händer till helgen folks? Eller haha, det vet jag ju redan. Men jag känner faktiskt för att ta det chill och spara pengar så filmkväll hos mig för dom snåla och tärda jäklarna! ;D


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0