gosh!

Nämen seriöst ska ni ändå kommentera skulle det vara roligt ifall jag fick veta vem det är som skriver. ;p Håhå :D

Idag har jag gjort en massa nödvändiga saker bara, ja herregud. Var även ute och körde med papi, och som vanligt så fick jag senadrag i kopplingfoten. Så det slutade med att jag satt och skrek och var helt vild. Men jag är ändå bäst på köra bil så. Men fatta vilken smärta alltså! Haha. Illa illa. Jobb hela helgen då kanske? Är inte säker om jag ska jobba riktigt hela helgen, men det lät som en jävligt bra plan. Fick även mitt nya leg igår, fast det kanske jag har hunnit skriva. xD Det känns jävligt bra att slippa ta med det där förbenade passet vars än man ska. :D

Förövrigt så sitter jag och ser en jäkligt sjuk film, eXistenZ heter den och är en science fiction från -99, så det är ju it så konstigt att den är sjuk. :p Håhå!


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0