Helgen och lite till.

Torsdags blev det ju pitetripp. Till en början gick jag och morsan på lite affärer och så, och äntligen så har jag hittat en ny jacka! <3 Hihi. Sen på fredagen så blev det luletripp och så köpte jag bara lite inredningsgrejor och så. Bra-å-ha-grejor kan man ju kalla det. ;p På kvällen blev det först after work på café storgatan, det var tacobuffé och så. Så jag, Jennie, Martin och Lars satt och käka, och jag och Jennie satt och drack lite. :b Sen blev det till öjebyn till Jebb. Så vi var där och drack ett tag och till sist blev det pentan. Efter det blev det mat på Sunes och sen tillbak till öjebyn och sen hem igen. Lyckades skrapa upp knät igår, duktig som man är. Det var en galen kväll iaf. Haha. Idag i alla fall har jag inte gjort mkt, det har ju regnat och så, så jag har mest städat och flyttat runt grejor. Håhå! :p 
Nu sitter man iaf och ser Sagan om de två tornen, och funderar om man ska gå och fixa sig lite te eller nå. Det är som gode najs. Höhö. Men nu, tillbak till filmen.
SMISK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0