Helgen

Fredagen jobbade jag, sen drog jag till Sandras systers lägenhet där Morgan, Mimmi och Sandra var.  Vi förtärde vin och pratade mode med en drygt 70-årig kvinna. ;D Hon var jäkligt cool. Sen drog vi till Selholmen där det var jäkligt mkt folk, däremot var vi it där så länge utan vi drog till Lule. Martin körde oss. Under resan så hörde vi något därbak. Morgan kräktes som fan! Det bara spruta, fast vi klara oss från spyan. Däremot blev alla så äcklade så vi höll också på spy. xD Haha. Sen tog vi oss till Lule och drog på Heroes. Haha... Efter klockan hade blivit tolv bjöd vi Mimmi på en drink för hon fyllde ju som år. Efter det drog vi oss mot nått matställe och käkade en massa mat, och tro mig det var gott som fan. Sen blev det byn igen. Skönt att komma hem tidigare för en gångs skull. 

Lördagen var jag så jävla trött att det var inte klokt, det var även samma sak för morsan. Så vi låg typ och dega hela dagen. Jag var verkligen inte bakis för jag drack ju som inte direkt nå mycket, och det var gode chill. Så vi såg mest film hela dagen och åt gott och så. Det blev också en väldigt tidig kväll.

Igår (söndag) så blev det chillkväll hos mig, det var jag, Martin, Björn, Lars, Sandra och Morgan. Dock var Sandra tvungen fara för att hon är så allergisk, för det finns ju ändå i luften som. :o Lars for kring klockan åtta för han skulle jobba, och efter det nån gång så kom Morgan. Vi såg film och så. Vi såg Coccoon (om det nu stavas så). Det är en Stephen King film, så den var ju lite speciell men gick absolut att se. :) 

Så nu sitter man här helt ensam, för Rippelainen är i skogen med Ulrik. Höhö. :p Ser lite tv och ska nog städa sen. Ska nog kanske också städa min bil. ;D Haha. Den är jäkligt skitig, eller rättare sagt hårig som fan. xD Och imorn blir det att fara till Gondy och snacka med han. Halleluja. Jag och morsan har ju som it hunnit än. Men det känns jäkligt bra iaf. Men nu tillbak till tv:n. ;) Tjarrå!


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0