Lördag

Jadu vad hände då, jo jag och modern var ute med Rippelainen på morgon i skogen. Han skällde järpe haha. ;p Men jag menar det är ju skogsfågel så. Sen for jag till korsträsk och sköt lite med luftgevär och hade tråkigt. Sen blev det hem igen och inte göra något alls. Sen på kvällen kring typ halv elva kanske ringde pojk så jag följde med han till pite och åkte bil bara. Haha så tokigt. :p Det var min lördagkväll, och jag må då säga att det var gode skönt med en nykter helg för en gångs skull. :D 

Idag (Söndag) blir det korsträsk och typ fiska, skjuta med luftgevär och chilla lite. Kanske ut med vovvarna lite. :p Modern och fadern var ut med Rippe imorse också, och då hade han ståndskall på fågel, men morsan hann it riktigt se vad det var. Sen då dom sku fara så står det en tjäderhöna på vägen som flyger iväg, och vad händer då? Jo Rippelainen blir ju astokig. :p Jag är så stolt över han! ;D Nämen nu blir det korsträsk och jobba ikväll. :b TJARRÅ!


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0