Torsdag

Dagen började med att jag var hemma och höll på. Sen ringde jag Camilla och fråga ifall hon sku med ut och gå till byn med Rippe, och i samma veva köpa lite glass(eller att jag sku bjuda). Så vi for ut på byn och varmt så inni helvete var det. Ja herreminje. Sen drog vi till Camilla och såg klart en film som vi började med för länge sen. :P 
Sen hem och äta och sen till Camilla igen. Vi bestämde oss för att cykla ut på byn igen och gå på Konsum och så. Det slutade med att vi var hos Jennie och försökte få med henne och bada. Så då cyklade vi hela vägen hem till mig, hämtade badkläder, sen till Camilla och hämta badkläder, och sen till Jennie och sen till Selholmen. Ja herregud vilket äventyr det blev sen. 
Vi tog oss över till nån jäkla ö med en massa stenar. Det gjore då ont i fötterna som fan, sen slutade med att vi var mitt i en "djungel", stötte på råttkadaver, och fick väldigt ont i fötterna från det där jäkla gräset. Sen så hörde nog hela Älvsbyn mig skrika! xD Haha jag var helt tokig. Jag gillade inte våran djungelfärd. Men vi tog oss typ tillbak och sen drog vi till självaste badplatsen och badade lite till. Det slutade med nakenbad för mig och Jennie. ;D Haha ojojoj! Tänk om nån såg oss. xD Illa illa. Men sen i alla fall så for vi till Konsum, träffade på Lars och Mia, så vi sku se film hos Jennie i allla fall. Vi såg Push och den dög väl, fast vi prata väl mest bort hela filmen. :P Men jag, Lars och Mia bestämde även att vi ska förtära alkhol imorn (idag). Jippie säger jag bara. ;D Jag är taggad som faaaaaaan! Men nu blir det att sova så man orkar upp imorn. :o GODNATT!


SMISK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA :D

2009-08-11 @ 10:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0