Yeah.

Var ute och gick typ två mil med Vilma och Rippe igår. Höhö. Sen på kvällen for vi till Camilla och såg Ace Ventura 2. ;D Kung! Sen begav vi oss hem. Sen idag fick jag veta att det hade varit någon bakom vårat fönster igår kring midnatt. En vuxen karl. Farsan var ju typ helt galen, så han skämtade om att han sku sitta ute inatt med hundarna och se om det var någon som skulle komma tillbak. :o Haha. Men obehagligt ändå. Men jag är ju fult medveten om att det finns fönstertittare på altuna. Huvva! Jag vet även vem dom är... Haha.

Idag så har jag städat lite och grejat åt morsan, har även tvättat en massa kläder och så. Senare ikväll fick jag ett telefonsamtal där jag blev erbjuden jobb. Sorgligt nog var jag tvungen tacka nej. Men om nån månad skulle hon höra av sig igen eftersom att tajmingen nu var så dålig, så jag får nog ändå kanske nytt jobb framöver. Men snacka om att jag mår dåligt över att vara tvungen att tacka nej. Jag som ville ha jobbet. Men det passar ju sig som sagt inte nu. 

Imorn har jag nästan "lovat" mamma att jag ska baka lite åt hon. :p Haha jag är it så mycket för att baka, det är ju roligare att laga mat. Men om man bakar så fryser man ju in det tills man får främmande och så, så det är ju nödvändigt. Imorn blir det även att jobba. Men för tillfället så sitter jag och ser Malibus most wanted, haha så tokig film. ;D Och på tal om ingenting så har man ju fått sin lönespec och den ser gode bra ut. ;p Dock blev jag sugen på att dricka i helgen eftersom att både Peder och Björn fyller år imorn. Men jag vet it om jag vill slösa mina pengar på sånt. Men vi får väl se, man kan ju som aldrig direkt planera nå, utan det blir bara som det blir. Men nu blir det tillbak till filmen!


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0