Festligheter

ja jävlar vad det har varit fullspäckat i helgen. :p Fredagen förfestade vi först hos Jennie, sen blev det ju Lule såklart. Det blev till Erik och Jesper. Mkt folk och väldigt trevligt där iaf. Sen blv det krogen och sen hem. :p Blev billigt iaf och det var ju bra. :) Igår började vi hos Björn, drog sen till Mia och man blev ju iaf lite full så. ;D Det var då gode mkt folk där och trevligt var det, synd bara att man inte sov så himla hårt inatt. :P
Så idag har man följt farsan till Björkgatan. Fyfan vad nostalgiskt! Jag blev fan jävligt lycklig att få vara där igen, för det var ju tio år sedan jag var i huset sist. Farsan mätte och så för det nya köket, och jag var ner och kolla på den andra lägenheten. Kommer inte riktigt ihåg den så bra, men har ju sett mkt bilder från då mors och fars bodde i den. Däremot där uppe där farmor bodde, det är bara blunda så minns jag exakt hur det såg ut. :p Jag kan säga exakt vad som fanns på exakta ställen och så. Det är fan otroligt. Sen blev det ner och kolla i källarn, och jag kände till och med igen lukten. :p Det luktar som hemma, det sa ju som farsan också, men det är ju klart då han är uppvuxen där. Finns till och med kvar en massa gamla grejor som alltid funnits där. Ska få titta igenom lite igen och se om det är något jag vill ha, för det är inte bara skräp. :p Både Inger och Staffan vill ju som typ att jag ska flytta in i lägenheten nere. Är ju som sugen men man måste ju ha någon inkomst iaf, annars har man ju it ens råd med mat och så. :b DÅ DÖR MAN! Känns iaf bra att Inger och Staffan ska ha kvar huset och flytta dit. Blir ju säkert många visiter dit nu under närmaste tiden och i framtiden, för det blir ju farsan som ska göra köket. :p Men nu blir det tillbak till tv:n.
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0