Gaaah!

Alltså jag orkar fan it blogga längre. Jag har alldeles för mkt att göra för att hinna med något sådant. xD Idag iaf blir det kalas för papi. Trevligt, trevligt. :p Funderar även på att svänga förbi Lars en sväng imorn för han fyller ju år den mögelosten. xD Så till nästa helg blir det nog fetpartaj! Måste även skriva att jag har fått någorlunda ordning på min mac, fyfan vad jag är duktig. :p Haha. Så nu är det bara lämna in den och köpa ny dvd till den. Jävla skit, den var ju it riktigt riktig från början så jag sku ju ha lämnat in den redan då, men så är det. :) Kommer ändå inte kosta mig direkt nå för på hårdvarorna har man garanti på 3 år. Men nu ska man gå och göra nyttigheter!
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0