Tihi!

Nu har klockan officiellt slagit om till den 1:a December, alltså min käre fader fyller 50 år. :p Vilken gammelkall. Så till helgen blir det kalas för hans närmaste sörjande, alltså typ familj osv. Vi kommer ändå bli gode många, så det blir att göra hur mkt mat som helst. Men morsan har redan börjat göra pajer och så, för då kan man ju frysa in dom och tina upp innan. Slog in presenten jag köpt till han idag, den blev ful som fan till en början, så jag bestämde mig för att riva upp och börja om. ;p Helt plötsligt blev paketet jäkligt snyggt! Håhå. Har btw fått en vageljävel under ögonlocket så jag har haft lite problem med det idag, men som tur var har det nääääästan gått över. För jag vill kunna ta på mig mina linser. :b Funderar även om man skulle dra ut på byn en sväng imorn och så. Ska nog inhandla lite grejor så jag kan laga lite god mat till mig själv, för morsan och farsan drar till lule gode tidigt för dom ska på Nisse Simonssons föreläsning och jag orka it följa. :) Så då tänkte jag passa på att laga nå som morsan aldrig lagar. Nu blir det då iaf att sova så man orkar upp imorn. 
SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0