Fettisdag!

Idag har jag varit hos käftis och fått mina nya bettskena, äntligen. :) Kanske lättar i både nacke, axlar och huvud :P Dock så trycker den lite på min ena framtand som den andra gjorde, men det löser sig. ^^ Hann inte till skolan heller så jag har varit hemma och pysslat på med Rippe. Vi gick runt byn och så hälsade vi på morsan osv. Sen gick vi även ut på älven så han fick vara lös och hoppa runt som en tok. :b glömde även skriv att jag och morsan gjorde semlor igår, och dom blev jävligt goda! Så vi bjöd över Inger och Staffan på semlor ikväll. Vi såg även "Den rätte för Rosing" och farsan kommentar var typ "Hur i helvete får man tag på dom på kanal 5? Häjn går ju it! Det är ju så lågt att det är it sant." och visserligen håller jag ju med för alla karlar och POJKar som sökte var förmodligen väldigt ytliga och väääääääldigt omogna. Sen då Linda och hennes kompis var och rotade i killarnas saker så var det fan nog. Hur fan kan man göra så? Det är ju frågan. Å andra sidan kan jag förstå att man ser det för det är så sjukt egentligen och det lockar ju tittare. :P Men så är det. 

Nu ligger jag iaf i sängen och tittar på Hannibal, jag gillar faktiskt dom filmerna. :) Anthony Hopkins är jävligt skrämmande, och han passar verkligen i rollen som en psykopat. Han är ju fan kung! :D Haha. Blir som fel ifall man skulle se han i en roll som en god snubbe, istället för ond. Men nu ska jag fortsätta se. :p


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0