LOV! HALLELUJAAAAAAAAH!

Nu är det äntligen lov! Jag blir så lycklig. Sitter iaf på skolan nu i datasalen med Sara. Innan hade vi först religionskunskap och snackade en massa om Islam (huwa). Sen hade vi svenska och redovisade våran typ bokrapport på boken vi hade läst. Jag har läst (fast inte klart) Da Vinci Koden av Dan Brown, den är faktiskt gode bra ändå. Det var som trevligt att få redovisa och höra om dem andras böcker osv. Man kanske fick något tips på någon bra bok där? :)

Sen kl. 14.10 blir det hemfärd, gooooode skönt. Ska nog bara chilla ikväll, kanske höra vad folket sysslar med. Imorn däremot drar jag nog till Korsträsk och städar upp i stugan så jag kan vara där under lovet. ;) Petra skulle nog kanske komma dit och så hade jag ju snackat även med Jennie tidigare så. Det blir nog trevligt.

Funderar om att förtära alkohol under lovet, men frågan är om jag orkar. :b Hehe!


SMISK!

Kommentarer
Postat av: BEEEENI

nice :D

2009-02-27 @ 15:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0