Pite och shoppade 30/1 och 31/1

Det här hittade jag:


Salming bh
Orginalpris 349.- men det var 50% rabatt på den.


En klocka från ur&penn eftersom att morsan hade tagit den
jag hade fått i julklapp för den skavde lite,
så därför köpte hon en ny åt mig. Det var även 50% rabatt på den också.


En väska som jag blev skitnöjd över
Orginalpris 729.- men var även 50% rabatt på den.


Jäääävligt najs mössa 69.-


Jeansleggins (dom är skrövliga för att jag har hunnit använda dom)
Dom kostade 279.-


Blev kär i den jackan och den var det även 50% rabatt på.
Den kostade typ 200.- eller nå.

Och så köpte jag ett par örhängen men jag glömde att ta kort på dem. ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0