Behandling.

Idag har ajg varit hos erik jonsson på behandling, ja herregud. efteråt så var jag helt snurrig i huvudet och jag mår fortfarande illa :p trodde jag sku svimma xD men det känns som ändå gode bra nu på något sätt. har fått med mig nå jäkla medicin hem också. men det är ju bara med naturliga grejor. och nu äntligen har jag fått veta vars krampen kommer ifrån. halleluja. det är min mjälte som gormar. och njurarna för den delen är inte i balans heller. den har inte full kontroll på min blåsa, men det betyder ju inte direkt att jag pissar ner mig vilket ni tar för givet på en gång :b hahaha. det är bara det att jag går på toa hela tiden och ibland även om jag måste så vill inte blåsan, den är jätteknas. jag dricker max ett glas vatten per dag... :b men nog om det, resten är personligt. jag är inte som andra och lägger riktigt ut hela mitt liv på internet. lite privatliv får man väl lov att ha :)
men ska iaf tillbak till erik på måndag.

smisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0