blablablablablablababa

nog är det underligt hur människor fungerar. alltid ska den ena vara värre än den andra. blir dom avvisade gör dom bara mer för att ha med människan att göra, och bryr sig bara mer och håller på, och jag tycker att det är ett väldigt sjukligt beteende. andra skulle kanske inte kalla det stalker-varning, men det gör jag. 

för övrigt fick vi ett gode lejt samtal igår från en kvinna i sandviken. hon hade sett en bild på vilma på internet som jag hade lagt ut, och hon tyckte hon var så fin så hon ville köpa bilden (eller att jag skulle ta mer bilder också på vilma) och ha den till ett raskompendie som specialdomarna för skällande fågelhundar, skulle ha och läsa innan utställningarna. det var ju som lite roligt på många sätt. hon tyckte att jag hade tagit fina bilder och att vilma var fin, det var ju visserligen från sidan, men ändå. sen fick hon även höra att vi hade en valp efter hon, och då blev hon väldigt i intresserad och vile se bilder på han. men skicka bilder och ta bilder, det ska jag nog göra imorn tror jag, då jag har kommit hem från punkteringen. haha.

smisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0