om du inte ser det i mörkret, är det din mamma!

åååååååh jag har varit så lat och jag har inte hunnit skriva nå här! men det gör ju ändå inget :) haha.
imorn kommer petra och quinn och dom ska vara här i helgen. det blir mkt trevligt. rippe lär bli överlycklig haha.
vi ska typ köra skoter och greja på. trrrevligt trrrevligt : D

håller btw på bli fökyld. känns som att jag har svalt tusen rakblad :o och enligt morsan är förkylningen som går nu förjävlig, värre än alla andra grejor som går nu. men jag har inte tagit ut något i förskott :b men ifall det skulle bli så, så lär det ju inte hålla i sig hur länge som helst, och det är ju tur :)

sitter iaf på skolan nu med petra och väntar på bussen. jag är så förbannat trött och mitt huvud gör ont, men nu är det inte länge kvar till jag ska hem, och ännu bättre, imorn är det fredag. :D


 i skogen :b
  Papi och Rippelainen


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0