Jag är så speedad!

Yes I am! :D Som vanligt då skulle en del säga. Haha. Jag blir så lycklig.

Nu jäklar har jag gjort ett intressant köp, och jag ska även prova på denna galenskap! Jag har nämligen köpt Veet's hårborttagningscreme som man har i duschen. Hah! Nu trodde ni allt att det var nå knäppt jag hade köpit men icke det. Men nu blir det i alla fall att prova på denna grej, känner dem som provat och dem påstår ju att det funkar. Så nu återstår det bara att se. ;> 

Blir nog att stå en hel jävla dag och röja imorn på ytbehandligen. Så då måste jag också se vilken jäkla röjsåg som funkar bäst för min far har alldeles för många. xD Sen blir det käka och sen så ska jag och Ulrik till korsträsk på skjutbanan. Jippie! :o Har även funderingar på om man sku fara ut i skogen med Rippelainen på fredag efter att jag varit på AF. Det blir ju nästan aldrig, jag gör så mycket annat. xD FARVÄL!


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0