Nu jäklar blir det mycket!

Just nu sitter jag som bara och ser på MTV som vanligt, men funderar på att he igång en filmjäkel. :b Måste ju bara hitta nån först.

Bara därför så ska jag bjuda på en bild, för det var som längesen! 



I'm hot and you're not! ;D

I veckan händer det i alla fall lite olika mer och mindre kul händelser. Imorn blir det på byn och göra en massa ärenden, bland annat att fara på AF. Huvva! Jobbigt. :p Sen blir det kanske ut i skogen med Rippelainen. På torsdag blir det att följa med Ulrik och skjuta lite på älgbanan. Det kommer bli kul som fan. Ska nog försöka jobba en del också under dagarna så jag tjänar en massa pengar. På fredag blir det AF igen och kanske ut i skogen igen. Sen så ska jag försöka få hit Ulrik så han kan hjälpa mig med min datorjäkel som jag misstänker håller på kejka. :o Jase datorer! ;p MEN NU BLIR DET FILM! PUSS PÅ ER!

SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0