öga som en tennisboll

det stämmer bra! har fått en allergisk reaktion så mitt öga är svullet som tusan. obehagligt som fan, men ändå lite smått skrattretande ;) hehe. 

ikväll har jag varit jäkligt duktig och gjort bruschettas, det var gott som satan. jag har överträffat mig själv igen. :p imorn blir det arbetsförmedlingen, fixa festivalpass till pdol, och förmodligen fara till korsträsk och göra undan lite. kanske röja och så. funderar även på om jag sku dra och jobba så man tjänar lite extra, för det sitter ju aldrig fel att ha lite money. :p jag har varit jäkligt dålig på senaste tiden att skriva blogg, men jag har helt enkelt inte haft tid. 

igår var man ju då på western farm med fanney, rebecka och rebeckas kompis sara. det var väl som kul ändå. höhö. synd bara att man var så trött idag, men det är ju klart det kommer ju efter. så snart måste man ju fan ha en vit helg, jag får ju nästan lite ångest. det kostar ju alltid så mkt och man blir så sliten. inte värt det egentligen. så nu blir det ut i skogen istället och jaga in lilleman ;) längtar som fan till hösten! men nu blir det sängen, så godnatt gott folk. 


SMISK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0