Sportbehå och Da Vinci Koden.

Det är precis vad jag ville få sagt (skrivet). Haha nämen, jag har som bara insett att sportbehå är den bästa "uppfinningen" ever! Jag lever fan i sportbehå just nu, det är så skön så det är inte sant! Hahaha! Var bara tvungen att få skriva hur mkt jag uppskattar alla sportbehåar där ute! <3

Sen så var jag som bara tvungen skriva här för att påminna mig själv om att läsa ut Da Vinci Koden, för den är ju som ändå gode bra, fast synd är att jag som glömmer bort den attans boken. :p Men nu blir det skärpning för Såfaja! 

Det var vad jag ville få skrivet och det var ju då världens sämsta inlägg, men det skiter jag it. ;D Över och ut! Tut i Rut!


SMISK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0