Amagad.

Har lärt hunden en massa nya grejor idag. Jag är duktig. Har lagt det oviktiga på sidan för typ längesen. Jag menar, alla prioriterar ju olika, och allt man gör är ju ens egna val. Man kan ju inte skylla på andra, även fast det är det enklaste. Men det ligger ju såklart i människans natur så vad ska man göra? Jo, precis vad man själv vill. :P Haha.

Iaf är det fortfarande något som har sig i både halsen och skallen på mig. Jag knarkar bricanyloch alvedon nu kan jag ju då säga. :b Men jag måste fan ta mig i kragen och fara och jobba sen. För nu är det ju bara 15 dagar kvar. Fyfan så skönt. och studenten är ännu närmare. Herregud så skönt att riktigt få lägga Grans bakom mig. Det enda jag egentligen tänker på nu är väl att jobba och så. Hittar nya lösningar hela tiden på att tjäna pengar och så. För då kan jag ju snart flytta. Höhö. :) Det skulle ju som vara kul som fan. Jag ska jävlat jobba röven av mig i sommar hade jag tänkt. Ska nog skita i pdol och allt sånt där. Det är helt enkelt inte värt att lägga pengar på. Är ju kanske även sugen på en tikvalp om kanske ett år så. ;) Men först ska det läggas ner en jäkla massa rolig tid på lilleman, iofs har jag många som bara väntar på att få fara ut med han i skogen, och det känns jävligt roligt. :) Men det är ju också min andra prioritering i sommar; ut i skogen med Rippe. Som sagt det känns ändå bra att ha lite snålskjuts där. Men nu ska jag nog ligga på spikmattan och hoppas att det lättar lite.


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0