Äntligen accepterad!

Haha! Fyfan så kung. Mari-Louise berättade om Annie, hennes Jugoslaviska boskapsvaktare. Inga hundar vi egentligen vill ha i Sverige. Väldigt aggressiva hundar. Har ihjäl både vargar och hoppar på hundar. Hundarna där brukar även hoppa på människor och så. Det har även Annie gjort. Idag, andra dagen på praktiken så accepterade hon mig. Hon kom fram till mig och var helt glad. Jag brydde mig inte om henne frpn början, sen kom hon och BAD om uppmärksamhet, hon började knuffa i min arm. Mari-Louise blev helt paff. Hon sa att det var väldigt konstigt, för så har hon aldrig gjort tidigare. Men det var ju då kul att det gick så snabbt. :) Förövrigt har jag bara städat hundstallet, och varit ut en sväng med Kevin. Vi gick en sväng och hämtade tidningen. Han är ju gode gammal så han orkar ju it så mkt. Sen kom jag hem 14.35 och det var jäkligt skönt. Däremot vill inte handen med det där att köra skoter. :o Ska bli intressant att se hur länge det tar innan den läkt. xD Höhö.


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0