Damn!

Har suttit och tittat på kläder på Nelly.com typ hela kvällen. Vill beställa några grejor. :o Men jag känner mig som aningen fattig just nu. Ska bara vänta tills jag får pengar och så. På tal om kläder så ska jag ta kort på lite kläder och spec nya skor som man köpt nyligt, och min jäkla klänning som jag ska ha på studenten. Hade ju lovat att ta kort på den och lägga upp för länge sen. 

Idag har jag som chillat gode hårt. Fast jag har även varit ute med Vilbur och Rippelainen på älven. Snacka om galna. ;D Dom som gillar att vara lös kanske. DÅ vi kom tillbak hem så var jag och Vilma bara ute och tränade lite. Hon är så jäkla duktig! Jag är så stolt! Men nu blir det nog att sova. Är så förbannat jäkla trött. Tjarrå!



SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0