Fågel, fisk eller barn.

Nu sitter jag här i ensamheten och lyssnar på låten nedan. Jag söp igår så jag har varit trött som fan idag. :b Jag säger bara typ "HAHA!" på ett ungefär. Jennie blev nog gode knall men det är ju så det ska vara. ;D Haha. Ikväll blir det väl filmkväll eller något liknande. Ska se hur jäkla många filmer som helst hade jag tänkt. :D Har en massa nya som måste ses. 

Tycker att min kära familj som är i Kåbdalis kan komma hem snart. :o Börjar bli lite långtråkigt här hemma. Kom även på att jag måste plugga för vi har ett jäkla prov på antingen måndag eller tisdag i Agility och regler och grejor. Tråkigt och jobbigt som fan, men det måste göras. Typ fisk. Min helg kommer att gå ut på att plugga och greja. :o Fyfan för Grans och fyfan för flesk! Gaaaaaaaah!

Bara för att jag heter Doris så har jag tänkt bjuda på två fina bilder som jag tog nyss! Haha!





SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0