Helg

I fredags var det fest hos Jennie som sagt, sen drog vi till Södra Sågfors på fest och sen var det hem och sova. Igår blev det något impuls och helt plötsligt var vi i pite och drack alkohol, först hos Petras kille Robert och sen drog vi på statt. Inga kommentarer ;> Eller... Snygga transor iaf! Haha. Men men, kul var det iaf. Lyckad helg, fast lite sliten kan man som säga att man är ;b

Nyss var jag och Anders ute och körde skoter och visade mig vägen till Mari-Louise som har hunddagis, hundpensionat osv på byn. Har nämligen praktik som börjar imorn, och som sen slutar vecka 15. Jag kommer därför köra skoter dit, annars tar jag mig it. Dock blev det inte så kul för handen gör ju ont som fan. :o Men det löser sig nog. Och nu jäklar känner jag mig för jävla lat för att skriva något mer. Så god jul!


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0