Men typ gode chill!

Första dagen på praktiken idag, och den började ju lite si sådär. Rippe smet ut då jag sku fara och han hade ingen lust att gå in igen så jag var tvungen lura han lite, och mitt i allt så halkar jag och ramlar! :o Tog emot lite halv med min onda hand, det var faktiskt rätt så otrevligt. Sen bar det iväg med skotern över älven och till Strycknäs. Sen var det bara att ta ute några hundar, gå lite, diska mat- och vattenskålar. Senare drog vi ut med fyrhjulingen och några hundar så det var som rätt så chill. Snacka om att schäfrar är galna. ;D Hehe. Sen var det in med alla hundarna igen och så käka lunch. Efter det så var det ut med dem igen och så tog jag först och borsta Ixi, som var gode så lugn och lydig. Sen blev det Karamba och han var väl rätt så snäll också, provade även köra lite lydnad med han, och det tyckte han var kul. Sen blev det Nelson och Kvindy, och det må jag säga, var förjäkligt! Vilka galningar! Dom vill varken lyssna eller vara stilla så det blev lite mer kämpigt, men det gick bra ändå. :) Sen bar det av hemmåt med ont i handen och en trött Såfaja. Är faktiskt väldigt nöjd över valet av praktikplats.

Just nu lyssnar jag på Metallica - The Call Of Ktulu (8) och ser lite smått på tv. Glömde även skriva det att jag somnade igår med både kläder och linser på. xD Det är gode illa! Men men, godnatt folket!


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0