Shopping, modell, party, spricka, skoter, pimpla.

I lördags iaf var vi ju och shoppa lite och sku hälsa på brorsan men han var it hemma. Så istället for vi till Lasse och Inga-Britt och hälsade på och käkade middag där osv. Fick även agera fotomodell för Inga-Britt för dom ska ha nån jävla utställning, typ hjälp :o Haha tur man är snygg då xD Sen då vi kom hem drog jag först till Mia och sen drog jag, Mia, Flubb, Emil och en till tjej till klövern för Kim fyllde 20 år. Drack sprit... Det ska jag inte göra :o Blev ju jävla sne! Världens blåmärken har jag också på kroppen, men så går det :)

Måndag då jag skulle hoppa på bussen så STÄNGER busschauffören dörren rakt i mig, och av ren reflex så her jag upp handen mot så jag inte skulle få dörrn i ansiktet. Det resulterade i paj hand. Skolsköterskan ville röntga, mormor tror jag har en spricka och även mamma. Så det blir väl kanske vårdcentralen imorn då. :b Har även gjort skadeanmälan och farsan var in till Granbergs idag och snackade med Ulf. Han skulle berätta vad som hade sagts sen då han kommer hem idag.

Idag iaf så körde jag och Vilma skoter till Korsträsk (eller hon åkte och sprang brevid ;p) och sen drog jag, mormor, morfar, Rippelainen, Nancy och Vilma ut på sjön och pimpla, det var mkt trevligt. Men som sagt köra skoter gick it så jäkla bra pga min hand. Men det är väl bara att härda? Jo, Barbro följde också med och pimpla så vi hade det riktigt trevligt. 

Morfar berättade även att nu har dem avlivat Mettan. Känns riktigt jävla förjävligt. Iofs var jag väl den enda som klarade av hon, egentligen var hon ju jättesnäll och social som bara den. Men jag förstår ändå valet dem gjorde. Men jag kommer sakna det hästkräket som fan och ingen kan ta hennes plats. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0