Yööh!

Alltså snacka om härliga dagar alltså, har blivit som lite brun i ansiktet och fräknig som fan. xD Efter lunch var jag ute med Karamba och Kvindi, snacka om galningar alltså. ;) Helt tokiga. Jag har fått en helt annan bild av schäfrar nu. :p En del är faktiskt gode roliga att träna med, så länge dom inte heller blir för mkt. Iaf så var vi i skogen och vandrade och dom sprang omkring och busade som tokar. Kvindi har börjat lyssna aningen bättre. Hon är en sån hund som inte är van att lyssna, där hon var tidigare fick hon göra som hon ville. Men det blir bättre. :D Måste även skriva att Rippelainen den fan hoppade upp i ansiktet på mig igår och gav mig ett litet blåöga. :o Haha!

Kommentarer
Postat av: busBecky

jag älskar fräknar :D:D:D:D

2009-03-30 @ 16:52:33
URL: http://rebeckatpnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0