Älskade Älvsbyn.

Haha. Måste bara skriv att jag har hunnit massor på linnet igår, fast tråden tog slut så det blir att fara och köpa mer imorn ;) Idag har varit en lugn dag, har sett Saw 5 och den var väl typ som alla andra Saw filmerna :b Sen ringde Elina och ville ha med mig på byn, så jag cyklade upp på byn och vi gick på lite affärer och köpte glass, och jag var in på Pärlfoto och kollade hur mkt det kostade att ta kort till idkort. Sen for vi båda på ungdomsmottagningen för jag skulle förnya mitt recept och tänkte att det var lika bra då man ändå var på byn och då det ändå var öppen mottagning. Så imorn ska jag på apoteket och hämta ut lite grejs och så ska jag ta kort och grejor. Det känns gode bra. Mitt legg går ju ut den 9:e juni :o Typ panik :)

Har just sett Sex and the city, men det tog ju som just slut så nu blir det att sova. Gunått folks!


SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0